اخبار

میکرو دیتاسنتر مناسب بخش ICU بیمارستان

میکرو دیتاسنتر مناسب بخش ICU بیمارستان
میکرو دیتاسنتر مناسب بخش ICU بیمارستان

میکرو دیتاسنتر مناسب بخش ICU بیمارستان

سه هفته پیش شرکت بریتانیایی Secure I.T. Environments به بخش مراقبت ویژهٔ (ICU) بیمارستان بارنت (Barnet) لندن یک میکرو دیتاسنتر 42U تحویل داده است. این مرکزداده کانتینری که بیش از ۱۲ کیلووات بار کاری ظرفیت دارد، شبکه و خدمات ارتباطی برای بخش ICU این بیمارستان فراهم می‌کند.

میکرو دیتاسنتر شرکت بریتانیایی Secure I.T. Environments مناسب بخش ICU بیمارستان

آن‌ها می‌گویند این میکرو دیتاسنتر را بسیار امن طراحی کرده‌اند چنانکه از دسترسی عموم به‌دور باشد. مراحل نصب آن سه هفته طول کشیده که شامل کار جابه‌جایی سرورها و تجهیزات به رک جدید، همچنین کابل‌کشی و نصب منبع تغذیه بوده است.

کریس ولفر (Chris Wellfair) مدیر پروژهٔ Secure I.T می‌گوید: «نصب مرکزداده در بخش مراقبت ویژهٔ بیمارستان دشواری‌هایی دارد؛ اطمینان‌پذیری (Reliability) و امنیت دو ویژگی ضروریِ هر فناوری‌ای است که بخواهد در آن استفاده بشود. میکرو دیتاسنتر ما افزون بر اینکه با استانداردهای چنین جایی مطابقت دارد، به‌آسانی می‌تواند با نرم‌افزارهای پرظرفیت کار کند و تروتمیز و ساکت با هر محیطی سازگار شود.»

این شرکت به بخش خصوصی، به مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، همچنین بخش دولتی، در سرتاسر بریتانیا مرکزدادهٔ ماژولار و کانتینری عرضه می‌کند. آن‌ها از همین میکرو دیتاسنتر در سال ۲۰۲۱ به بیمارستان دانشگاه نورفولک و نورویچ (Norfolk and Norwich) و در سال ۲۰۲۲ به گروه خدمات جانسون (Johnson Service Group) داده‌اند.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

UK hospital ICU gets micro data center from Secure I.T. Environments (June 20, 2023)

خبرهای مرتبط:

ـ دستگاه رایانش ابری AWS برای محیط بسیار دشوار نظامی

ـ مرکزداده ماژولار پیش‌ساختهٔ EfficiencyIT بریتانیا، با شراکت اشنایدر الکتریک و APC

ـ عرضهٔ مرکزداده میکروی ماژولار و کارآمد اشنایدر الکتریک

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *