اخبار

مرکزدادهٔ ماژولار پیش‌ساختهٔ EfficiencyIT بریتانیا، با شراکت اشنایدر الکتریک و APC

مرکز داده ماژولار پیش‌ساختهٔ EfficiencyIT بریتانیا، با شراکت اشنایدر الکتریک و APC
مرکزدادهٔ ماژولار پیش‌ساختهٔ EfficiencyIT بریتانیا، با شراکت اشنایدر الکتریک و APC

مرکزدادهٔ ماژولار پیش‌ساختهٔ EfficiencyIT بریتانیا، با شراکت اشنایدر الکتریک و APC

شرکت مرکزداده‌ای EfficiencyIT بریتانیا ساخت مرکزدادهٔ ماژولار پیش‌ساختهٔ خودش را راه‌اندازی کرد. ModularDC نام گروهی از مرکزدادهٔ پیش‌ساخته است؛ با امکان تنظیم در محل نصب، دارای زیرساخت فاوای نامتمرکز (Distributed IT) و محیط پردازش محلی (Edge Computing) که آن را می‌توان در ۱۲ تا ۱۶ هفته نصب و راه‌اندازی کرد.

EfficiencyIT دربارهٔ محصول ModularDC که طراحی و تولید و مهندسی آن را در بریتانیا انجام می‌دهد چنین می‌گوید: گروه جدیدی از محصولات، ترکیبی از خبرگی طراحی ما با محفظه‌های خارجیِ متنوع و فناوری EcoStruxure اشنایدر الکتریک و APC.

مرکز داده ماژولار پیش‌ساختهٔ شرکت EfficiencyIT بریتانیا، با شراکت اشنایدر الکتریک و APC

این محصول گزینه‌های گوناگونی برای انتخاب دارد؛ از جمله سرمایش ردیفی (In-row Cooling)، دالان بستهٔ گرم و سرد، راهکارهای سرمایش با غوطه‌وری در مایع برای الزامات پردازش پربازده (High Performance)، نوع UPS با انتخاب مشتری، ژنراتور پشتیبان، تجهیزات برق فشارضعیف (Low Voltage)، همچنین کلیدابزار (Switchgear).

در ModularDC راهکارهای بادوام نیز با گزینه‌های سفارشی‌سازی در دسترس است: محافظ الکترومغناطیسی (RF-shielding)، افزایش امنیت فیزیکی، کاهش صدا (Acoustic Mitigation)، سازگاری با تأسیسات اطلاعات حفاظت‌شدهٔ حساس (SCIF).

نیک اوینگ (Nick Ewing) مدیرعامل EfficiencyIT می‌گوید:
«برای نیازهای مراکزداده‌ای که ویژهٔ برنامه‌های کاربردی مشتریان هستند، شرکت ما از سال ۲۰۱۷ در کار طراحی و ویژه‌سازی و نصب سیستم‌های پیش‌ساخته بوده است. پیشنهادهای ما بر پایهٔ توانایی‌های تولید خودمان در بریتانیا است و همگی مکمل راهکارهای شریکمان شرکت اشنایدر الکتریک است. بدین ترتیب به مشتریان تضمین می‌دهیم که برای مرکزدادهٔ چابک و بسیار امن، خواسته‌های سفارشی‌شان را سریع و بهره‌ور (Efficiently) و با داشتن اطمینان‌پذیریِ مهندسی (Reliability) برآورده می‌کنیم. کسب‌وکار ما شهرتش را این‌چنین بنا کرده است.»

شرکت می‌گوید از واقعیت مجازی (VR) در فرایند طراحی بهره می‌گیرد و این امکان را برای مشتری فراهم می‌کند که بتواند پیش از آغاز ساختن تأسیسات، مرکزدادهٔ خود را به‌شکل سه‌‌بعدی با جزئیات ببیند.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

UK’s EfficiencyIT launches own line of prefab data centers

مطالب مرتبط:

ـ عرضهٔ مرکزدادهٔ میکروی ماژولار و کارآمد اشنایدر الکتریک

ـ شرکت ساب‌زیرو (Subzero) مرکزدادهٔ لبهٔ پیش‌ساخته و ماژولار عرض کرد

ـ مقالهٔ مشخصات معماری ماژولار مرکزداده

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *