اخبار

ترکیب راهکار رسیدگی از دور با فناوری دستیار مجازی برای ساختن مرکزداده و خدمات پشتیبانی

راهکار رسیدگی از دور با فناوری دستیار مجازی در مرکز داده
ترکیب راهکار رسیدگی از دور با فناوری دستیار مجازی برای ساختن مرکزداده و خدمات پشتیبانی

ترکیب راهکار رسیدگی از دور با فناوری دستیار مجازی برای ساختن مرکزداده و خدمات پشتیبانی

شرکت Cyxtera برای عرضهٔ خدمات پشتیبانی از دور مرکزداده، از بستهٔ واقعیت افزوده CareAR بهره می‌گیرد. پلتفرم مدیریت تجربهٔ مشتری (SXM) شرکت CareAR به مشتریان امکان می‌دهد برای حل‌کردن مشکلات مرکزداده، به‌کمک عینک یا تبلت هوشمند و با بهره‌گیری از راهکار «رسیدگی از دورِ» (Remote Hands) شرکت Cyxtera، از خدمات «دستیار مجازی» (Visual Assist) استفاده کنند. با بهره‌گیری از راهکار رسیدگی از دور که با دستیار تصویری Cyxtera کار می‌کند، هم می‌توان پشتیبانی برنامه‌ریزی‌شده داشت و هم می‌توان پس از پیش‌آمد برای پشتیبانی درخواست داد.

شرکت CareAR اکنون دارد دستیاری و آموزش و نرم‌افزارهای Insight را نیز به محصول خود اضافه می‌کند؛ به‌همراه راهنمای تصویری آنی و دستورالعمل‌های تعاملی خودهدایت‌‌شونده (Self-guided Interactive)‌ که با کامپیوتر یا موبایل یا عینک هوشمند کار می‌کند. این ترکیب از راهکار رسیدگی از دور که با دستیار تصویری Cyxtera و با امکانات شرکت CareAR و شرکت ServiceNow کار می‌کند، با استفاده از واقعیت افزودهٔ (AR) سازمانی، قابلیت‌های تجربهٔ پشتیبانی مشتری را توسعه می‌دهد.

راهکار رسیدگی از دور با فناوری دستیار مجازی در مرکز داده

توماس کندی (Thomas Cannady) معاون خدمات شبکهٔ Cyxtera می‌گوید: «همچنان که داریم استفاده از مرکزداده را آسان‌تر می‌کنیم و راهکارهای زیرساختیِ مطمئن‌تر را با سرعت ابر (Cloud) عرضه می‌کنیم، برای برآورده‌ساختن نیازهای مشتریان، بسیار مهم است که به آن‌ها کار گروهی‌مان را عرضه کنیم.»

این شرکت امیدوار است با بهره‌گرفتن از واقعیت افزودهٔ پوشیدنی، رفتن‌وآمد افراد و فرستادن تجهیزات به تأسیسات دور را کاهش بدهد و به مشتریان کمک کند که هرگاه مشکلی پیش آمد، خدمات بازیابی را به‌سرعت در دسترس داشته باشند. همچنین برای ساختن مرکزداده، نیاز به مسافرت کارشناسان و اقامتشان در محل کمتر شود تا کار سریع‌تر و دقیق‌تر باشد. شرکت Cyxtera می‌خواهد از این پلتفرم برای به‌روزرسانی از دور و بازرسی مجازی نقاط مهم تأسیسات استفاده کند.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

Cyxtera to use CareAR for augmented reality data center support

مطالب مرتبط:

ـ دستیار واقعیت افزوده EcoStruxure اشنایدر الکتریک در خدمت مدیریت فنی و کارکنان مرکزداده

ـ مدیریت گروه تأسیسات مرکزداده با نرم‌افزار شرکت هانی‌ول

ـ سگ ربات در خدمت مرکزدادهٔ دیجیتال ریلتی (Digital Realty)

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *