اخبار شبکه اشیا کلان داده

امکان سخن گفتن تجهیزات بوسیله سیستم مدیریت هوشمند انرژی و قدرت

مدیریت هوشمند انرژی و قدرت

به مانند بسیاری از دوستانتان می توانند با چند جمله اوضاع خود را برای شما تشریح کنند.  این تشریح می تواند در حد یک  پیامک خیلی سریع و ساده باشد. امروزه تجهیزات سخت افزاری و همچین فرآیند موجود در مجموعه شما می توانند از طریق مدیریت هوشمند با مدیران سخن بگویند.

امکان سخن گویی تجهیزات، بوسیله سیستم مناسب مدیریت انرژی و قدرت و با استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهای مرتبط به آن کاملا محیا می باشد. مانند آنچه اشنایدر الکتریک ارائه نموده است.  سیستم پیمایش و مدیریت هوشمند قدرت StruxureWare این امکان را به تجهیزات شما می دهد که با شما صحبت کنند.

مادر عصر ربات ها میکرونی و ماشین های بدون سرنشین قرار داریم.  امکان صحبت تجهیزات و اطلاع دادن شرایط خود به مدیران نباید تعجب برانگیز باشد. این تجهیزات می توانند یک ساختمان یا یک مجتمع ساختمانی تفریحی و تجاری، یک کارخانه بزرگ یا کارگاه صنعتی کوچک، یک مرکز تولید بزرگ انرژی و قدرت یا یک مرکز داده و … باشد.

تجهیزات شما از قسمت های مختلف و فرایندهای مختلفی ساخته شده است و اگر شما آنها را پیمایش نکنید امکان بروز مشکلات و خطاها هر لحظه وجود دارد. این مسائل منجر به از دست دادن  سرمایه، کیفیت محصول و زمان خواهد شد.  از طرف دیگر مدیریت و اشراف به تمامی موضوعات، خود یک چالش بزرگ است.

ممکن است تجهیزات شما با مشکلی مواجه شوند و شما از آن آگاهی نداشته باشید . یکی از آرزوهای مدیران این است که تجهیزات مختلف و  فرآیند های جاری مشکلاتشان را بدون واسطه های انسانی با آنها در میان بگذارند. آیا این امر ممکن است؟ بله ممکن است. امروزه مدیران لازم نیست که همیشه در محل کار خود و درکنار تجهیزات خود باشند. پیامها و گزارشات وضعیت از محل کار به لپتاب، تبلت یا موبایل آنها فرستاده خواهد شد.

مدیران  نیازی به قدم زدن و سرکشی مرتب به تجهیزات خود ندارند. تجهیزات و نرمافزارهای متصل به آنها تمامی داده ها را به صورت در لحظه و کاملا سفارشی  جمع آوری نمود و برای آنها ارسال می کنند. این اطلاعات دقیق به مدیران کمک می کند بهترین تصمصم را بگیرید : تصمیماتی که از مشکلات جلوگیری نموده و باعث تثبیت و ارتقاء جایگاه کسب وکار و همچینین کاهش هزینه ها می شود.

چند مورد از آنچه تجهیزات شما میتوانند به شما بگویند عبارتند از :

  • کجا و چگونه انرژی اطلاف می شود.
  • عملکرد و حالت تجهیزات (اعم از مبدل ها ، سرورها، UPS ، ATS ، PDU) به چه صورت می باشد.
  • اینکه کدام یک از تجیهزات به تعمیرات نیازمند هستند.
  • اختلال سیستم برقی موجود در کجا اتفاق افتاده است.
  • ضریب توان دقیق چه مقداراست و به چه مقدار بر هزینه ها تاثیر می گذارد.
  • داده های مربوط به سیستمهای آبی، گازی، بخار و الکتریکی را ارئه نموده و بیان می دارد که پتانسیل کاهش هزینه ها در هر کدام از قسمت ها به چه صورت می باشد.

آنچه بیان شد تنها قسمتی از داده هایی می باشد که مدیران تجیهزات و انرژی قادر به اندازه گیری و آگاهی از آنها از طرق سیتمهای پیمایش از را ه دور می باشند. مطمئنا اصلاح هر مشکلی باعث افزایش کارایی سیستم، کاهش هزینه ها و و جلوگیری از خرابی تجیهزات و هدررفت انرژی خواهد شد.

اجازه بدهید که تجهیزاتتان از طریق سیستم مدیریت هوشمند انرژی و قدرتِ اشنایدر الکتریک با شما سخن بگویند. اشنایدر الکتریک گستره وسیعی از انتخاب ها را با توجه به انواع سنجه های قدرت و انرژی و نرمافزارهای مرتبط با آن دراختیار دارد. سیستم های StruxureWare، PowerSCADA و Power Monitoring Expert نمونه هایی از آن می باشند.

مدیریت هوشمند- Power Monitoring Expert – اشنایدر الکتریک

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *