اخبار

پلت‌فرم مدیریت پروژهٔ مرکزدادهٔ شرکت DC Byte

پلت‌فرم مدیریت پروژه مرکز داده شرکت تحلیل داده DC Byte
پلت‌فرم مدیریت پروژهٔ مرکزدادهٔ شرکت تحلیل داده DC Byte

پلت‌فرم مدیریت پروژهٔ مرکزدادهٔ شرکت DC Byte

ابزار مدیریت پروژه مرکز داده DC Byte

شرکت تحلیل دادهٔ DC Byte ابزار آنلاین مدیریت پروژه‌ای را راه‌اندازی کرده است که هدف آن خدمات‌رسانی به بهره‌برداران مرکزداده و مدیران مجموعه‌های تأسیسات بین‌المللی است.

مدیریت پروژهٔ مرکزداده و کارکردهای برنامه‌ریزی پروژه در این پلت‌فرم، روی یک صفحهٔ داشبورد گرد آمده است. این صفحه اطلاعات جغرافیایی را نمایش می‌دهد که گردانندگان با آن می‌توانند همهٔ مراکزدادهٔ خود را زیر نظر داشته باشند و دربارهٔ خریدن یا ساختن فضا در سراسر جهان برنامه‌ریزی کنند. آخرین نسخهٔ این ابزار، به دادهٔ بازارهای مرکزداده و مناطق نیز دسترسی دارد.

آقای اد گالوین (Ed Galvin) بنیان‌گذار و مدیرعامل DC Byte می‌گوید:

«پیش از این هرگز ندیده بودیم که گروه‌های جهانی این‌چنین هم‌سو کار کنند. همچنان که گرایش به رویکرد تجارت با کار از راه دور بیشتر می‌شود، مناطق زمانی (timezones) که پیش از این رویکرد همیشگی تجارت بوده‌اند در عمل دیگر بی‌استفاده می‌شوند. افزون بر این باید به سرعتی توجه کرد که مراکزداده در برآورده‌ساختن درخواست جهانی پیدا کرده‌اند؛ می‌بینیم که افزایش توان پردازش شگفت‌آور است.»

«رقابت برای زمین هرگز شدید نبوده است. پیشگامان تجارت به‌شکل روزافزونی به داده (Data) وابسته‌اند تا بیاموزند و در محیط نزدیک به زمان واقعی، تصمیم‌های از راه دور هوشمندانه بگیرند. این ابزارِ برنامه‌ریزی پروژه افزون بر اینکه همکاری گروهی را ممکن می‌کند، با فشردن یک دکمه، از هر مکان جزئیاتی بسیار بیشتری را آشکار می‌کند که بررسی آن‌ها ضرورت دارد. در نتیجه کارایی بیشتری به دست می‌آید؛ به‌ویژه برای فرایندهای تصمیم‌گیری که در تنگنای زمانی هستند.»

با بهره‌گرفتن از این ابزار، گروه می‌تواند در پروژه به چیزهای بیشتری توجه کند. می‌تواند جنبه‌هایی مانند نقشهٔ کابل‌های فیبر نوری یا سیل‌خیز بودن مکان‌ها یا مسیر پرواز هواپیماها یا هر خطر احتمالی دیگر را بسنجد. همچنین می‌تواند چشم‌انداز رقابت را پیش‌بینی کند و همچنان که پروژه را با خرید به پیش می‌برند، آن را پیگیری کند.

از این ابزار می‌توان ابرپایه (Cloud-based) یا محلی (Local) استفاده کرد. DC Byte دربارهٔ آن می‌گوید که از مقررات امنیتی و انطباق داده نیز پشتیبانی می‌کند.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

DC Byte launches data center project management tool

مطالعه: مجموعهٔ ابزارهای حرفه‌ای اشنایدر برای طراحان مرکزداده

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *