اخبار انتخاب سردبیر

معرفی رک‌های میکرو دیتاسنتر و خدمات عیب‌یابی از راه دور برای مرکزداده

معرفی رک‌های میکرو دیتاسنتر و خدمات عیب‌یابی از راه دور برای مرکز داده
معرفی رک‌های میکرو دیتاسنتر و خدمات عیب‌یابی از راه دور برای مرکزداده

معرفی رک‌های میکرو دیتاسنتر و خدمات عیب‌یابی از راه دور برای مرکزداده

دو محصول جدید اشنایدر الکتریک برای محیط رایانش لبه‌ای و اینترنت اشیاء صنعتی: رک‌های فوق مقاوم EcoStruxure Micro Data Center R-Series برای محیط‌های داخلیِ دشوار، خدمات عیب‌یابی از راه دور Dispatch Services با نرم‌افزار EcoStruxure IT Expert.

اشنایدر الکتریک را در اروپا بیشتر از ایالات متحده می‌شناسند. اما اکنون با پروژه‌ای ۴۰ میلیون دلاری که منابع تولیدی‌اش را در آمریکا به‌روز می‌کند، می‌خواهد این وضعیت را تغییر بدهد. این شرکت که متخصص مدیریت انرژی و فناوری اتوماسیون مرکزداده است، برنامهٔ توسعهٔ ایالات متحدهٔ خود را در اجلاس نوآوری آمریکای شمالی ۲۰۲۰ معرفی کرد.

اشنایدر از مجموعهٔ جدیدی از رک‌های فوق مقاوم (Ruggedized Enclosure) مرکزداده با نام EcoStruxure Micro Data Center R-Series رونمایی کرد که آن‌ها را برای اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) در محیط داخلی طراحی کرده است. این رک‌ها برای نصب و مدیریت زیرساخت رایانش لبه‌ای (Edge Computing) در مکان‌هایی همچون کف کارخانه، روشی ساده و سریع فراهم می‌کنند.

فناوری EcoStruxure Micro Data Center اشنایدر راهکاری است تنظیم‌پذیر و از پیش بسته‌بندی‌شده که سیستم رک بستهٔ آن (Enclosed Rack) برق و سرمایش و امنیت را در خودش دارد و مدیریت‌پذیر است. اشنایدر می‌گوید اگر از این فناوری استفاده کنید، با زیرساخت موجود تا ۴۰ درصد از هزینهٔ مهندسی عملیاتی می‌کاهد، سیستم‌ها ۲۰ درصد زودتر به بازار عرضه می‌شوند، هزینهٔ نگهداری ۷ درصد کمتر از مرکزدادهٔ سنتی می‌شود.

سری R به ویژگی‌های امنیتی مجهز است. آن را برای تحمل محیط‌های داخلی دشوار ساخته‌اند. در گرد و غبار و رطوبت زیاد و در دمای متغیر به‌خوبی کار می‌کند. اگر تعداد کارکنان فاوا در محل کم باشد، می‌توان آن‌ها را از راه دور با نرم‌افزار Schneider’s EcoStruxure IT مدیریت کرد.

برای اینکه شبکهٔ فاوای کف تاسیسات دارای اطمینان‌پذیری مناسب باشد، EcoStruxure Micro Data Center R-Series را با توجه به IP و NEMA با کیفیت بهتر ساخته‌اند. این میکرو دیتاسنتر با نصب و مدیریت فاوای آسان، راهکاری است که برای حوزه‌های گوناگون صنعت و برای کاربران نهایی همچون تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان عرضه شده است.

خدمات عیب‌یابی از راه دور

اشنایندر نوآوریِ بیشتری به کار برده و خدمات ارسال (Dispatch Services) را راه‌اندازی کرده است. این راهکار جدید به مشکلات مدیریت فاوا در سرتاسر تاسیسات می‌پردازد. آن را برای سیستم‌های تک‌فازی طراحی کرده‌اند که در محیط رایانش لبه‌ای هستند و توانشان از تاسیسات بزرگ کمتر است. «خدمات ارسال» عیب‌یابی از راه دور پیشرفته انجام می‌دهد. همچنین برای مشتریان و شرکایی که از نرم‌افزار EcoStruxure IT Expert اشنایدر استفاده می‌کنند، پشتیبانی در محل دارد. EcoStruxure IT Expert نرم‌افزاری است ابرپایه (Cloud Based) که به مشتریان امکان می‌دهد بر بخش‌های زیرساخت فیزیکی فاوای خود، همچون UPS و PDU و واحدهای سرمایش، به‌شکل متمرکز  نظارت داشته باشند و آن‌ها را مدیریت کنند.

مشتریان و شرکا می‌توانند با «خدمات ارسال» به‌وسیلهٔ نرم‌افزار EcoStruxure IT Expert از دور بر تاسیسات خود نظارت کنند. می‌توانند عیب‌یابی از راه دورِ پیشرفته و خدمات در محل را به اشنایدر الکتریک برون‌سپاری کنند که با داشتن قطعات و کارشناسِ متناسب با نیاز، انعطاف‌پذیری بیشتری برایشان فراهم می‌کند. این خدمات دارای تجزیه‌وتحلیل‌های پیش‌بینی‌شدهٔ مخصوصِ محیط رایانش لبه‌ای و مرکزداده است که با آن به‌دقت مشخص می‌کنند برای تسریع و بهتر بودن فرایند تعمیر و نگهداری، چگونه‌خدماتی و چه‌وقت لازم است.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

Schneider Electric plans U.S. expansion, announces new micro data centers

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *