اخبار تماشاخانه رویدادهای صنعت مرکزداده شبکه اشیا مطالب ویژه

EcoXpert شبکه‌ی جهانی با پشتیبانی محلی

schneider Electric - EcoXper

به‌نظر شما چند کارشناس اتوماسیون ساختمان درگیر می‌شوند تا یک عدد لامپ در ساختمان روشن بشود؟ جواباین است شاید 10 نفر؛ 1 نفر برای بستن لامپ و 9 نفر دیگر برای برنامه‌ریزی و ارتباط دادن آن با سیستم مدیریت ساختمان (BMS) و اینترنت اشیاء (IoT).

پیش‌تر برای راه‌اندازی اتوماسیون ساختمان تنها سردرآوردن از ترموستات‌ها و اندازه‌گیری فضاها نیاز بود. بدین ترتیب لامپ فقط همان لامپ بود. اما امروزه به دامنه‌ی گسترده‌ای از فناوری‌ها و ارتشی از مهندسان نیاز است تا ساختمان هوشمندسازی شود؛ به‌تنهایی هیچ‌کس نمی‌تواند این کار را انجام دهد. شاید همین موضوع اولین انگیزه باشد که شما به شرکای شبکه‌ی بزرگ EcoXpert اشنایدر الکتریک[1] بپیوندید.

باید گفت برنامه‌ی همکاری میان شرکای EcoXpert نمونه‌ای است از بزرگ‌ترین جوامع فعال در این زمینه که در بیش از 40 کشور بیشتر از 3٬000 عضو شریک فعال دارد. شرکای ما تاکنون هزاران سیستم نصب کرده‌اند و  از خدماتی که ارائه می‌دهند پول بسیاری به‌دست آورده‌اند.

این اجتماع تنها به‌دلیل بزرگی‌اش منحصربه‌فرد نیست، اهمیت دیگر آن اهدافی است که دنبال می‌کند. هدف اصلی «برقراری ارتباط میان کارشناسان است برای گسترش و موفقیت برنامه‌ی شرکای EcoXpert؛ زیرا در این باهم بودن است که می‌توان بهترین کیفیت خدمات و راهکارها را به مشتریان ارائه نمود.» به‌عبارت دیگر ما بزرگ‌تر و قوی‌تر از مجموع هریک از افراد خود هستیم.

با عضویت در جامعه‌ی شرکای EcoXpert عضو خانواده‌ی بزرگ اشنایدر الکتریک شوید و به فناوری‌ها و ایده‌هایی که از طریق معماری ExoStruxure مبتنی بر اینترنت اشیاء به‌دست می‌آید دسترسی پیدا کنید. همچنین با دیگر شرکای EcoXpert همکاری کنید و تجربیات و دانش خود را گسترش دهید.

از طرف دیگر هریک از اعضای جامعه‌ی EcoXpert اشنایدر الکتریک به‌شکل مستقیم از آموزش‌های پیشرفته‌ی تخصصی در حوزه‌های گوناگون همچون سیستم قدرت، روشنایی، کنترل اتاق، مدیریت ساختمان برخوردار می‌شوند. این‌ها به شما یاری می‌دهد که با جدیدترین نظریات و فناوری‌ها در این زمینه آشنا شوید و به مشتریان خود نشان دهید که متخصص هستید.

درنهایت جامعه‌ی EcoXpert به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای جدید راه‌اندازی کنید. شما عضو شبکه‌ی کارشناسان ارائه‌دهنده‌ی راهکار می‌شوید و بدین ترتیب هرگاه به اطلاعات نیاز داشته باشید یا برای برطرف کردن برخی نواقص که به آن دچار هستید نیازمند کمک شوید می‌توانید از ایده‌ها و تجربیات دیگر اعضا بهره بگیرید.

 

[1] Schneider electric EcoXpert Partner Program

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *