اخبار تماشاخانه رویدادهای صنعت مرکزداده شبکه اشیا مطالب ویژه

راهکارهای اشنایدر الکتریک ؛ پلتفرم مدیریت یکپارچه EcoStruxure (تصویری)

EcoStruxure - Schneider electric

شرکت اشنایدر الکتریک 180 سال پیش در 1836 در فرانسه تاسیس شده و پیشگام و متخصصی جهانی، در زمینه‌ی مدیریت انرژی و اتوماسیون است. اشنایدر الکتریک به شرکت‌ها و سازمان‌ها در حوزه‌های گوناگون شامل مدیریت انرژی و فرآیند، دستیابی به کارآیی و اطمینان‌پذیری بیشتر، همچنین افزایش ایمنی و پایداری راهکارهای تخصصی ارائه می‌دهد.

اشنایدر الکتریک در صنایع نفت و گاز، معدن، صنعت خوراکی و نوشیدنی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، همچنین در فضای ابری فعال است. این شرکت در بیش از 100 کشور دنیا بالغ بر 160 هزار کارمند دارد و درآمد سالانه‌ی آن در سال 2016 نزدیک به 27 میلیارد دلار بوده است.

اشنایدر الکتریک در سال 2017 در لیست یورو استاکس 50 (Euro Stoxx 50) جزء 50 شرکت معتبر بوده و به انتخاب مجله فورچون (Fortune Global 500) جزء 500 شرکت برتر جهان است.

در سری مطالب پیش رو محصولات، راهکارها، همچنین مشتریان اشنایدر الکتریک به‌شکل تصویری معرفی خواهد شد.

نوآوری همه‌جانبه با EcoStruxure
EcoStruxure پلتفرم باز و چندکاره‌ای از اشنایدر الکتریک است که برمبنای اینترنت اشیاء برای مدیریت هوشمند محیط اطراف و مجموعه‌ی تجهیزات عرضه شده است. این پلتفرم به‌طور چشمگیری باعث ارتقای کیفیت ایمنی، اطمینان‌پذیری، کارآیی، پایداری همچنین اتصال مجموعه و دستگاه‌های محیط پیرامون می‌شود.

این پلتفرم به‌طور در حوزه های ساختمان ، فاوا،  نیروگاه برق و انرژی ، شبکه انتقال انرژی، کارخانه های صنعتی برنامه‌ریزی شده است. قسمت های مختلف این پلتفرم در زیر آمده است :

پلتفرم EcoStruxure در تمامی سطوح دارای ویژگی‌های شاخصی است؛ همچون حداکثر به‌کارگیری اینترنت اشیاء، سطح بالای امنیت سایبری، تشخیص و تحلیل داده‌ها، استفاده از فضا ابری و … .

این پلتفرم تاکنون بیش از 450 هزار بار نصب شده و 1 میلیارد وسیله را تحت پوشش قرار داده است.  برای اطلاعات بیشتر بروشور  پلتفرم رادر اینجا دانلود کنید.

در ادامه ویدئوی معرفی این پلتفرم امده است.

 

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *