اخبار مطالب ویژه

بهره‌گرفتن از سیستم تحلیل بازار مدیریت زیرساخت مرکزداده (DCIM) برای چاره‌‌جویی تاثیر همه‌گیری کرونا (کووید ۱۹) و پیش‌بینی فرصت‌های آینده

بهره‌گرفتن از سیستم مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) برای چاره‌‌جویی تاثیر همه‌گیری کرونا (کووید ۱۹) و پیش‌بینی فرصت‌های آینده
بهره‌گرفتن از سیستم تحلیل بازار مدیریت زیرساخت مرکزداده (DCIM) برای چاره‌‌جویی تاثیر همه‌گیری کرونا (کووید ۱۹) و پیش‌بینی فرصت‌های آینده

بهره‌گرفتن از سیستم تحلیل بازار مدیریت زیرساخت مرکزداده (DCIM) برای چاره‌‌جویی تاثیر همه‌گیری کرونا (کووید ۱۹) و پیش‌بینی فرصت‌های آینده

«سیستم‌های تحلیل بازار مدیریت زیرساخت مرکزداده (DCIM)»ـ [1] به این نکات می‌پردازند: ساختار زنجیرهٔ صنعت، رقابت بازار، اندازه و سهم بازار، تحلیل SWOT، فناوری، هزینه، مواد اولیه، اولویت مصرف‌کننده، توسعه و گرایش‌ها، پیش‌بینی منطقه‌ای، مشخصات شرکت‌ها با محصولات و خدماتشان.

در تحلیل این سیستم‌ها برای برآورد اندازهٔ بازار، ارزش پولی به‌واحد هزار بیان می‌شود. در برآوردِ اندازهٔ انواع دیگر بازارهای وابسته به بازار کلی، برای تخمین و اعتبارسنجی اندازهٔ بازار جهانیِ راهکارهای DCIM، از هر دو رویکرد بالابه‌پایین و پایین‌به‌بالا استفاده می‌شود. عوامل موثر در بازار با تحقیقات ثانویه شناسایی می‌شود و سهم بازار آن‌ها با تحقیقات اولیه و ثانویه مشخص می‌گردد. تمام درصد سهم تقسیم می‌شود و ازکارافتادگی‌ها با استفاده از منابع ثانویه مشخص می‌شود که منابع اولیه آن‌ها را تایید می‌کند.

کارشناسان صنعت تحلیل بازار مدیریت زیرساخت مرکزداده (DCIM)، برای کمک به تصمیم‌گیری‌های عالی تجاری، بی‌وقفه تلاش می‌کنند با گردآوری و ارزیابیِ به‌موقع اطلاعات، تاثیر همه‌گیری کرونا (کووید ۱۹) را بر کار شرکت‌ها و مشتریان دریابند.

«سیستم‌های تحلیل بازار جهانیِ راهکارهای مدیریت زیرساخت مرکزداده (DCIM)» توجه ویژه‌ای به پیشروان بزرگ صنعتِ فراهم‌آوری اطلاعات در جهان دارند. از پیشروان این صنعت این اطلاعات به دست می‌آید: مشخصات شرکت‌ها، عکس محصول، ظرفیت، تولید، قیمت، هزینه، درآمد و اطلاعات مرتبط با مواد اولیه، تجهیزات و تقاضا. مسیر توزیع این بازار را نیز تجزیه‌وتحلیل می‌کنند.

از این کار، آمار معتبر و ارزشمندی به دست می‌آید که با جدول و شکل ارائه می‌شود. برای راهنمایی و هدایت سرمایه‌گذاران و افراد، این روشِ بهتری است. همچنین گزارش‌ها را به دو شکل ارائه می‌کنند: بر اساس دسته‌بندی، بر اساس برنامه‌های کاربردی.

اهداف مطالعه

  • تجزیه‌وتحلیل و تحقیق دربارهٔ بازار جهانیِ راهکارهای DCIM و وضعیت و پیش‌بینی آینده؛ شامل: تولید، درآمد، مصرف، تاریخچه، پیش‌بینی
  • ارائه‌کردن راه‌حل فوری به تولیدکنندگان راهکارهای (DCIM)؛ دربارهٔ محصولات، درآمد، سهم بازار، پیشرفت‌های جدید
  • جداسازی دادهٔ ازکارافتادگی بر اساس منطقه، نوع محصول، تولیدکننده، مسیر توزیع
  • تجزیه‌وتحلیل بازار بالقوهٔ جهانی و بازارهای منطقه‌ایِ مهم با بیان مزیت‌ها، فرصت‌ها و دشواری‌ها، محدودیت‌ها و ریسک‌ها
  • شناسایی گرایش‌های مهم، محرک‌ها، عوامل تاثیرگذار بر جهان و هر منطقه
  • تجزیه‌وتحلیل چشم‌انداز رقابتی با مواردی همچون توسعه، توافق‌نامه‌ها، عرضهٔ محصولات جدید، خرید و فروش‌های بازار

سفارشی‌سازی گزارش

گزارش‌های «سیستم‌های تجزیه‌وتحلیل بازارِ راهکارهای DCIM» را می‌توان مطابق با نیازهای هر کسب‌وکار سفارشی کرد. این سیستم‌ها علاوه بر سفارشی‌سازی گزارش‌ها، برای هر صنعتی که ردیابی می‌شود، راهکار تحقیقاتی متناسب با هر مشتری ارائه می‌دهند. این پژوهش‌ها و اطلاعات روشنگر، به مشتریان یاری می‌دهد تا بتوانند شریک تجاریِ سازگار با نیازشان پیدا کنند.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

Data Center Infrastructure Management (DCIM) Solutions Market 2020 Report Forecasts the Impact of COVID-19 Pandemic on Business and future opportunity

[1] Data Center Infrastructure Management (DCIM) Solutions Market

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *