اخبار رویدادهای صنعت مرکزداده مرکزداده

مرکز داده ماژولار شرکت فراری محصول اشنایدر

مرکز داده ماژولار فراری
مرکز داده ماژولار فراری

شرکت اتومبیل سازی فراری به منظور تهیه زیرساخت برای تحلیل داده های خود در مسابقات فرمول یک، با اشنایدر الکتریک برای طراحی مرکز داده همکاری کرده و از مرکز داده ماژولار (پیش ساخته) استفاده کرده است.

تیم فراری یکی از موفق ترین تیم ها در تاریخ فرمول یک می باشد که 224 پیروزی در مسابقات مختلف دارد. این عملکرد منوط به سرعت بالای تصمیم گیری بر مبنای داده های تحلیل شده می باشد. مدیر فرآیند فراری بیان می دارد که ” تیم فراری در هر لحظه داده هایی که از سنسور های زیاد مستقر  بر روی اتومبیل را جمع آوری و تحلیل می کند. این فرآیند در حین مسابقه با دقت و سرعت انجام میگیرد و باعث بهبود عملکرد ما می گردد” .

اولین همکاری اشنایدر الکتریک و فراری در سال 2004 بوده است.  مرکزداده جدید به صورت ماژولار ( مرکز داده پیش ساخته ) می باشد . همچنین در بردارنده زیرساخت های مورد نیاز برای محاسبه ی دینامیک سیالات (Computational fluid dynamics) و شبیه سازی های آیرودینامک ضروری برای مسابقات فرمول 1 است.

 مرکز داده ماژولار فراری ، دارای مساحت تکنیکی 300 متر مربع است، که همچون مرکز داده قبل از به روز ترین سیستم های سرمایش، سویچ های انتقال اتوماتیک و راهروهای گرم بسته بهره می برد.

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *