اخبار تماشاخانه مرکزداده مطالب ویژه

NetShelter CX ؛ مرکزداده ای برای بیمارستانی در میان برفها (تصویری)

NetShelter CX and samuel simmonds memorial hospital

بیمارستان سامول سیموندس  در یکی از شمالی ترین مناطق آلاسکا قرار گرفته است. این بیمارستان اکنون اصلی ترین تاسیسات بهداشتی و پزشکی محدوده شمالی آلاسکا می باشد. محدوده ای به بزرگی ایالت واشنگتن.

این مجتمع پزشکی با قدمت 55 سال در حقیقت قدیمی ترین مجتمع درمانی در آلاسکا می باشد، تاریخچه این بیمارستان با تاریخ جدید مردم این منطقه بستگی های زیادی داشته است. در سال 2013 این مجموعه با نوسازی گسترد، به یک بیمارستان بسیار مدرن با امکانات پیشرفته تبدیل شده است. یکی از بخش هایی که به این بیمارستان جدید اضافه گشته است بخش مرکزداده می باشد.

آدام اسمیت مسئول سیستم های داده بیمارستان بیان میکند که “من می بایست یک راهکار مرکزداده برای بیمارستان  ارائه میکردم  که مسائل مربوط به سرمایش، برق و کنترل آن مهمترین دغدغه های من در یافتن راه کار بود”.

او ادامه می دهد “در همایش HIMSS در لاس وگاس با محصولات میکرو مراکزداده اشنایدر الکتریک آشنا شدم. این محصولات ویژگی هایی چون ضد صوت بودن ، سرمایش از طریق فن، ایمنی و حفاظت، و همچنین ابعاد مناسب را داشت که توجه مرا جلب نمود. بعد از مطالعه به این نتیجه رسیدم که مرکز داده NetShelter CX تمامی احتیاجات ما را در بیمارستان جوابگو خواهد بود. در نتیجه تعداد 9 عدد مرکزداده نوع  NetShelter CX را برای بیمارستان جدید خود خریداری نمودیم.”

یکی از ویژگی های شاخص مرکزداده NetShelter CX که برای محیط بیمارستانی بسیار مناسب می باشد ابعاد مخصوص آن است که آن را برای محیطهای با فضای محدود بسیار مناسب نموده است. علاوه بر آن خاصیت ضد صدا بودن آن باعث می شود که هیچگونه مزاحمت صوتی برای بخش ها و افراد کناری ایجاد نکند و حتی براحتی می توان در کنار آن یک مکالمه بدون هیچگونه مزاحمت صدایی انجام داد.

با خرید این نوع مرکزداده بیمارستان ساموئل سیموندس بالغ بر 150 هزار دلار تنها در سیستم سرمایش و هزینه ای 1500 تا 3000 دلاری بابت تامین برق ماهیانه مراکزداده صرفه جویی نمود.

آقای اسمیت بیان می کند که “ما انتخاب درستی را به دلایل درست و در زمان درست انجام دادیم. ذخیره و تحلیلی اطلاعات روزانه باعث روشن شدن هر چه بیشتر مسیر آینده ما خواهد شد. علاوه براین با این انتخاب درست، هزینه های بسیاری را چه در زمینه سرمایه اولیه خرید تجهیزات و چه در هزینه های ماهانه و سالانه صرفه جویی نموده ایم.”

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *