اخبار رویدادهای صنعت مرکزداده مرکزداده مطالب ویژه

انتشار نسخه‌ی توسعه‌یافته نرم‌افزار ابری DCIM اشنایدر الکتریک

EcoStruxure IT - Schneider Electric

اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) خدمات پیمایش ازراه‌دور 24 ساعته و نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است که برای مدیران فاوا امکان نظارت بر محیط‌های چندمکانی و متنوع فاوا را بر روی تلفن همراه فراهم می‌سازد. این خدمات جدید قسمتی است از بسته‌ی EcoStruxure IT که البته نرم‌افزار DCIM قبلی را نیز دربر می‌گیرد.

این بسته خدمات اشتراکی ابری و قابلیت تحلیل پیش‌گیرانه[1] ارائه می‌دهند. با تحلیل پیش‌گیرانه کاربران می‌توانند از هرگونه مشکلی که ممکن است در آینده در محیط فاوا پیش بیاید مطلع شوند. این قابلیت با تحلیل داده‌های کاربردی بسیاری که از کاربران دیگر گردآوری شده و در دریاچه‌ی داده‌ی[2] اشنایدر الکتریک نگه‌داری می‌شود ممکن شده است.

 

نسخه‌ی SaaS[3] (برخلاف نسخه‌ی درون‌سازمانی نرم‌افزار DCIM) محیط فاوای مشتریان دیگر را به‌شکل کامل پیمایش می‌کند (اعم از امکانات درون‌سازمانی یا مراکزداده‌ی اشتراکی). همان‌طور که گفتیم نرم‌افزار درون‌سازمانی Struxure for Data Center نیز قسمتی است از بسته‌ی نرم‌افزاری EcoStruxure IT. همه‌ی تجهیزات از UPSها، PDUها، واحدهای سرمایش، تمامی حسگرهای مختلف، چه محصول اشنایدر الکتریک باشند چه نباشند توسط بسته‌ی EcoStruxure IT پیمایش می‌شوند.

در این بسته نرم‌افزار گوشی هوشمند راهی برای مدیران مراکزداده فراهم ساخته که عملکرد محیط فاوای خود را با شاخص‌هایی که از مراکز دیگر به‌دست آمده یا شاخص‌های مناسب مقایسه کنند.

بسته EcoStruxure IT در مرحله‌ی مطالعه و بررسی در محیط‌های فاوای بسیاری آزمایش شده است. این بسته را برای بیش از 500 کاربر بزرگ، 1٬000 مرکزداده، 60٬000 دستگاه، همچنین بیش از 2 میلیون حسگر به‌کار گرفته‌اند. اسامی آن‌ها را در آگهی معرفی این محصول ببینید.

در ویدئو زیر استفاده مجموعه مدارس جزیره Bainbridge واقع در ایالت واشنیگتن آمریکا از EcoStruxure  IT توضیح داده  می شود :

 

[1] predictive analytics

[2] data lake

[3]Software as a servic : نرم‌افزار به‌عنوان خدمات

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *