اخبار

هواوی برای دومین مرکزداده‌اش در مکزیک برنامه‌ریزی می‌کند

هواوی برای دومین مرکزداده اش در مکزیک برنامه‌ریزی می‌کند
هواوی برای دومین مرکزداده‌اش در مکزیک برنامه‌ریزی می‌کند.

هواوی برای دومین مرکزداده‌اش در مکزیک برنامه‌ریزی می‌کند

برنامه‌ریزی هواوی برای مرکز داده جدید مکزیک

شرکت هواوی (Huawei) برنامه‌ریزی می‌کند تا در مکزیک دومین مرکزداده ابری خود را راه‌اندازی کند. همچنین می‌خواهد در سرتاسر آمریکای لاتین مناطق (Region) جدید و ناحیه‌های (Zone) دارای پایایی (Availability) ایجاد کند.

این خبر را مدیران هواوی در جشن دومین سالگرد تأسیسِ اولین مرکزدادهٔ این شرکت در شیلی اعلام کرده‌اند که به‌شکل رویداد آنلاین برگزار می‌شد. البته در این اعلام دربارهٔ زمان و مکان تأسیسات جدید چیزی نگفتند. هواوی که اکنون سه منطقهٔ ابری در آمریکای لاتین دارد، پیش‌تر تأسیسات جدیدی در سانتیاگوی شیلی و سائوپولوی برزیل افتتاح کرده است.

آلفونسو خیمنز (Alfonso Jimenez) «مدیر راهبردی و بازاریابی هواوی در مکزیک» گفته است در ماه‌های آینده، شرکتش اخباری دربارهٔ راه‌اندازی مناطق جدید و ناحیه‌های‌ دارای پایایی و شبکه‌های تحویل محتوا (CDN) در آمریکای لاتین اعلام خواهد کرد.

او گفت پاراگوئه و اروگوئه دو بازاری هستند که شرکتش برنامه دارد امسال در آن‌ها چند CDN فعال کند. همچنین در نظر دارد در سال ۲۰۲۲ این کار را برای هشت کشور دیگر آمریکای لاتین نیز انجام بدهد.

شرکت‌های دیگری هم در منطقهٔ کرتاروی (Querétaro) مکزیک فعال هستند: اوراکل تا سال آینده مرکزداده افتتاح می‌کند، مایکروسافت پیگیر توسعهٔ تأسیساتی برای آزور (Azure) است، AWS دو مکان لبه‌ای (Edge Location) دارد.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

 – Huawei planning second Mexico data center, more across Latin America

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *