اخبار

گسترش مرکزدادهٔ Metro آتلانتا: آمریکن تاور مرکزدادهٔ اشتراک مکان سایبر ورکس را خرید

گسترش مرکز داده Metro آتلانتا: آمریکن تاور مرکز داده اشتراک مکان سایبر ورکس را خرید
گسترش مرکزدادهٔ Metro آتلانتا: آمریکن تاور مرکزدادهٔ اشتراک مکان سایبر ورکس را خرید

گسترش مرکزدادهٔ Metro آتلانتا: آمریکن تاور

مرکزدادهٔ اشتراک مکان سایبر ورکس را خرید

شرکت آمریکن تاور (American Tower) برای توسعهٔ مرکزدادهٔ Metro خود در آتلانتای جورجیا، مرکزداده اشتراک مکان (Colocation) شرکت سایبر ورکس (CYBER WURX) را در طبقهٔ شانزدهم ساختمان ۵۵ ماریتّا (55 Marietta) خرید.

سایبر ورکس که در سال ۱۹۹۷ تأسیس شده و در ساختمان ۵۵ ماریتا، خدمات هم‌مکان و میزبانی ارائه می‌دهد، پس از این نیز همچنان در بخشی از طبقهٔ شانزدهم مستأجر آمریکن تاور است و با پشتیبانی از کسب‌وکار خود به مشتریانش خدمت می‌دهد.

با این معامله، ۱٬۵۷۹ متر مربع و ۲ مگاوات برق به تأسیسات آمریکن تاور اضافه می‌شود. این شرکت هم‌اکنون چهار طبقه از ساختمان ۵۵ ماریتا را در اختیار دارد که ظرفیت کلی آن ۶ مگاوات در ۵٬۷۶۰ متر مربع است.

گسترش مرکزداده Metro آتلانتا: آمریکن تاور مرکز داده اشتراک مکان سایبر ورکس را خرید

دیوید فاکس (David Fox) مدیر توسعهٔ تجارت و نوآوریِ ایالات متحدهٔ آمریکن تاور می‌گوید: «حجم شرکت‌هایی که با رونق بازار از آتلانتا متصل شده‌اند، از جمله مرکزدادهٔ Metro خودمان افزایش یافته است. ما خود را موظف کرده‌ایم که برای مشتریان ظرفیت بیشتری مهیا کنیم. بنابراین با حفظ کیفیت، امکان برآورده‌ساختن تقاضای خدمات اشتراک مکانی (Colocation) را فراهم ساختیم. ما از امکاناتی که این خرید برای مشتریانمان فراهم می‌کند بسیار خرسندیم.»

آمریکن تاور اولین بار در سال ۲۰۱۹، با خریدن مرکزدادهٔ Colo Atl که شرکت کوچک ارائه‌دهندهٔ خدمات هم‌مکان در آتلانتا است، وارد ساختمان ۵۵ ماریتا شد. خرید از سایبر ورکس در ساختمان ۵۵ ماریتا، دومین توسعهٔ این شرکت است که به‌تازگی اعلام شده. در ماه گذشته نیز به‌روز رسانیِ دیگری را جدای از این دومی تکمیل کرده است؛ با ۱٬۸۰۰ متر مربع مساحت و ۲ مگاوات برق.

تهیه‌شده در باشگاه مراکزداده. منبع:

ـ  American Tower expands Metro Data Center in Atlanta with Cyber Wurx acquisition

مطالعهٔ مقاله: مدیریت ظرفیت برق و سرمایش مرکزداده

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *