اخبار تماشاخانه رویدادهای صنعت مرکزداده مرکزداده مطالب ویژه

اشنایدر الکتریک و Mainfreight ؛ رشد کسب و کار محصول تداوم رابطه

اشنایدر الکتریک mainfreight

در زمان طراحی و پیاده‌سازی مرکز داده اهمیت تداوم رابطه بین تامین‌کننده و خریدار معمولا نادیده گرفته می‌شود. وجود رابطه مستحکم بین دو طرف باعث ایجاد محیطی برای پدید آمدن نوآوری‌های جدید خواهد شد. در این محیط ایده های جدید، چشم‌اندازه‌های دور و تجربیات موفق به اشتراک گذاشته می‌شود که می‌تواند باعث کاهش هزینه و زمان توسعه و افزایش بازده شود.

یکی از نمونه‌های ایجاد اینگونه روابط بلندمدت، تعامل شرکت اشنایدر الکتریک و شرکت نیوزیلندی Mainfreight به عنوان تامین‌کننده جهانی خدمات لجستیک می‌باشد.

در طول12 سال همکاری مشترک بین دو شرکت، اشنایدر الکتریک در رشد کسب و کار شرکت Mainfreight از دوره‌ای که تنها با یک راه‌کار ساده مرکز داده ماژولار آغاز شد تا به امروز که دارای مرکز داده مدرن و جدید می‌باشد سهیم بوده است. این مرکز داده مدرن به بیش از 240 شعبه شرکت در سراسر دنیا خدمات ارائه می‌دهد و در نتیجه یکی از عوامل تبدیل این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت‌های لجستیک جهانی شده است.

توانایی به دست آوردن داده‌های بیشتر و بیشتر و آنالیز آنها یکی از عوامل اصلی در موفقیت شرکت‌های در اندازه جهانی می‌باشد. برای شرکت های لجستیک نیز شرایط کاملا اینگونه می‌باشد. داده‌هایی همچون داده‌های آب و هوایی، ردیابی و مکان‌یابی محموله‌ها، جزئیات مورد نیاز حین باربری از انبار فروشنده تا تحویل محموله در انبار خریدار و دیگر جزئیات بزرگ و کوچک انواع محموله‌ها در مکان‌های مختلف جهانی.

اکنون Mainfreight دارای یک مرکز داده اصلی مدرن و توسعه پذیر  و زیرساخت های مرتبط با آن است که به شرکت کمک می‌کند تا به اهداف کسب و کاری خود برای تامین سرویس‌های مطلوب برای مشتریان خود برسد. علاوه بر آن اشنایدر الکتریک طراحی و پیاده سازی یک مرکز داده پشتیبان برای مرکز داده اصلی را نیز اجرا نموده است که با مرکزداده اصلی 130 کیلومتر فاصله دارد. با توجه به محدودیت زمان برای پیاده سازی مرکز داده، اشنایدر الکتریک مرکز دده پشتیبان را از طراحی تا پیاده‌سازی کامل و تحویل در عرض 3 ماه انجام داد.

علاوه بر مرکز داده پشتیبان ، شعبه‌های مختلف جهانی نیز با راهکارهای مرکز داده کوچک که دربردارنده سیستم‌های محافظت برق، سرمایش، پایش محیطی و مدیریت از راه دور سرورها می‌باشند مجهز شده‌اند.

نتیجه سال‌ها همکاری و تعامل باعث شده که اشنایدر الکتریک در هر مرحله توسعه شرکت بزرگ Mainfreight دخیل باشد. همانطور که Mainfreight در هر مرحله‌ای به فناوری‌های جدید اشنایدر الکتریک اعتماد نموده است، اشنایدر الکتریک نیز با تمام توان سعی در افزایش پایداری، کاهش مهلت زمان ارائه به بازار، و افزایش بازده مرکزداده  و در نتیجه رونق کسب و کار Mainfreight نموده است.

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *