اخبار تماشاخانه

راهکارهای اشنایدر الکتریک ؛ بیمارستان کودکان Nemours

schneider electric - children hospital

شرکت اشنایدر الکتریک 180 سال پیش در 1836 در فرانسه تاسیس شده و پیشگام و متخصصی جهانی در زمینه‌ی مدیریت انرژی و اتوماسیون است. اشنایدر الکتریک به شرکت‌ها و سازمان‌ها در حوزه‌های گوناگون شامل مدیریت انرژی و فرآیند، دستیابی به کارآیی و اطمینان‌پذیری بیشتر، همچنین افزایش ایمنی و پایداری راهکارهای تخصصی ارائه می‌دهد.

اشنایدر الکتریک در صنایع نفت و گاز، معدن، صنعت خوراکی و نوشیدنی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، همچنین در فضای ابری فعال است. این شرکت در بیش از 100 کشور دنیا بالغ بر 160 هزار کارمند دارد و درآمد سالانه‌ی آن در سال 2016 نزدیک به 27 میلیارد دلار بوده است.

اشنایدر الکتریک در سال 2017 در لیست یورو استاکس 50 (Euro Stoxx 50) جزء 50 شرکت معتبر بوده و به انتخاب مجله فورچون (Fortune Global 500) جزء 500 شرکت برتر جهان است.

در سری مطالب پیش رو محصولات، راهکارها، همچنین مشتریان اشنایدر الکتریک به‌شکل تصویری معرفی خواهد شد.

شرکای EcoXpert اشنایدر الکتریک در بیمارستان کودکان Nemours

برنامه‌ی EcoXpert برنامه‌ای است شراکتی بین اشنایدر الکتریک و شبکه‌ای از شرکت‌های متخصص و پیشرو که در بیشتر زمینه‌های فناوری فعالیت دارند؛ فناوری‌هایی مانند سیستم‌های مدیریت قدرت، سیستم‌های مدیریت ساختمان، اینترنت اشیاء، پیمایش و کنترل تجهیزات.

در این برنامه شرکای EcoXpert اشنایدر  از طریق ارتباط با یکدیگر راهکارها و نوآوری‌ها و فناوری‌های جدیدی به‌دست می‌آورند و کارآیی سیستم خود را بهبود می‌بخشند.

بیمارستان کودکان Nemours در شهر اورلاندو ایالت فلوریدای آمریکا نمونه‌ای است موفق از شرکای EcoXpert. چهار شریک اشنایدر  در این بیمارستان باتوجه به تخصص خودشان خدماتی در کلاس جهانی به بیمارستان عرضه می‌کنند.

شرکت‌های MC2، TLC Engineering، Graybar، Borrellelectric در زمینه‌های زیرساخت ساختمانی، مهندسی تاسیسات، توزیع و تامین برق‏‏ فعالیت می‌کنند.

در ادامه نشان می‌دهیم که این شرکت‌ها چگونه به بیمارستان خدمات می‌دهند:

 

 

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *