اخبار تماشاخانه مرکزداده مطالب ویژه

لزوم توسعه‌پذیری و کارایی بالا در سیستم‌های حفاظت از قدرت (تصویری)

APC by Schneider Electric - UPS V-series

نسل جدید فناوری‌های فاوا در کنار فناوری کلان‌داده باعث هم‌گرایی هرچه بیشتر زیرساخت‌های مرکزداده، استفاده از ماژول‌های پیش‌ساخته، مجازی‌سازی، همچنین تلاش هرچه بیشتر برای بهینه‌سازی در مراکزداده شده است. مدیریت این تغییرات عمیق که می‌بایست همراه با اطمینان از پایداری در کسب‌وکار، بهینه کردن هزینه‌ها، همچنین کاهش خطرات باشد نیازمند طراحی دقیق و رویکردی کاملا هماهنگ است.

امروزه میزان بار بر روی تجهیزات کاملا دینامیک است و ممکن است با نوسان بسیاری همراه باشد. این‌گونه مراکزداده که با میزان بار متغیر کار می‌کنند به سیستم برق با بازده بالا و توسعه‌پذیر نیاز دارند تا بتوانند نیازمندی‌های ناشی از تغییرات را برای تمامی اهداف کسب‌وکار فاوا تامین کنند.

دلیل اصلی گسترش استفاده از UPSهای ماژولار توسعه‌پذیر نیز همین است. این نوع از UPSها به سیستم حفاظت از قدرت امکان می‌دهند برای پشتیبانی از مراکزداده و دیگر تاسیسات حساس کارکرد انعطاف‌پذیر فراهم کنند.

UPSهایی که با معماری توسعه‌پذیر ساخته شده‌اند، امکان گسترش سریع برای پشتیبانی از تغییرات سریع را می‌دهند. داشتن سیستم حفاظت از قدرت با ظرفیت و اندازه‌ی مناسب در طول چرخه‌ی حیات مرکزداده باعث می‌شود میزان بازدهی با تغییر سطوح بار بر روی تجهیزات تغییر نکند و در بیشترین اندازه‌ی ممکن ثابت بماند.

UPSهای سری Galaxy V محصول اشنایدر الکتریک نمونه‌ای از این نوع راهکارها هستند. این نوع UPSها می‌توانند با محیط‌های الکتریکی، فیزیکی، پیمایشی در مرکزداده یا صنعت یا دیگر مکان‌های تاسیساتی به‌آسانی یکپارچه شوند.

APC by Schneider Electric – UPS V-series

 

این سری از UPSها سه حالت کاربردی دارند: حالت تبدیل دوگانه، حالت بهینه، حالت ECOversion. با این حالت‌ها می‌توان به عملکرد مناسب با %98 بازده دست یافت. لازم به ذکر است که UPSهای سری V از فناوری ذخیره انرژی لیتیوم ـ یون استفاده می‌کنند که باعث بهبود عملکرد و کاهش گرمای در تجهیزات و افزایش قابلیت مدیریت شده‌‌اند.

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *