اخبار تماشاخانه شبکه اشیا مطالب ویژه

راهکارهای اشنایدر الکتریک ؛ مجموعه هتل‌های هیلتون (تصویری)

اشنایدر الکتریک - هیلتون

شرکت اشنایدر الکتریک 180 سال پیش در 1836 در فرانسه تاسیس شده و پیشگام و متخصصی جهانی در زمینه‌ی مدیریت انرژی و اتوماسیون است. اشنایدر الکتریک به شرکت‌ها و سازمان‌ها در حوزه‌های گوناگون شامل مدیریت انرژی و فرآیند، دستیابی به کارآیی و اطمینان‌پذیری بیشتر، همچنین افزایش ایمنی و پایداری راهکارهای تخصصی ارائه می‌دهد.

اشنایدر الکتریک در صنایع نفت و گاز، معدن، صنعت خوراکی و نوشیدنی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، همچنین در فضای ابری فعال است. این شرکت در بیش از 100 کشور دنیا بالغ بر 160 هزار کارمند دارد و درآمد سالانه‌ی آن در سال 2016 نزدیک به 27 میلیارد دلار بوده است.

اشنایدر الکتریک در سال 2017 در لیست یورو استاکس 50 (Euro Stoxx 50) جزء 50 شرکت معتبر بوده و به انتخاب مجله فورچون (Fortune Global 500) جزء 500 شرکت برتر جهان است.

در سری مطالب پیش رو محصولات، راهکارها، همچنین مشتریان اشنایدر الکتریک به‌شکل تصویری معرفی خواهد شد.

بازده مصرف انرژی بالا در مجموعه هتل‌های هیلتون (Hilton)
هنگامی که آقای کنراد هیلتون (Conrad N. Hiton) اولین هتل خود را در سال 1925 بنا نهاد هدفش این بود که هتلش در تگزاس بهترین هتل باشد. امروزه پس از 90 سال شرکت هیلتون یکی از معروف‌ترین و خوشنام‌ترین برندهای صنعت هتل‌داری است. هم‌اکنون این شرکت در 97 کشور دنیا بیش از 4,500 هتل و 760 هزار اتاق دارد و با 140 هزار کارمند یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در این صنعت به‌شمار می‌رود.

هیلتون در طی این سالیان دراز هم‌زمان با کوششی که برای افزایش رضایت مشتریان خود کرده تا از اقامت در فضای هتل‌ها تجربه‌ی منحصربه‌فردی داشته باشند، همواره تلاش کرده تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مجموعه‌های خود بازده انرژی را افزایش دهد.

با توجه به این راهبرد هیلتون موفق شده در طول سال‌های 2009 تا 2012 مصرف انرژی را تا 20%، انتشار گاز کربنیک را تا 20%، همچنین مصرف آب را تا 10% کاهش دهد.

البته روشن است که هیلتون به‌تنهایی نمی‌توانسته چنین موفقیت‌هایی را به‌دست آورد و در این راه از تجربه و تخصص شرکت‌های گوناگونی بهره برده است.

اشنایدر الکتریک از سال 2012 با مجموعه‌ی هیلتون همکاری می‌کند و در این مدت به این شرکت راهکارهای خلاقانه‌ای برای افزایش هرچه بیشتر بازده و کاهش هزینه‌ها و همچنین پایداری کسب‌وکار ارائه نموده است. این راهکارها بیشتر در قالب پلتفرم EcoStruxure عرضه شده و تمامی سطوح کاری و تمامی مکان‌های هتل‌های هیلتون را دربرگرفته است؛ از اتاق هیئت مدیره گرفته تا اتاق‌های میهمان.

 

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *