اخبار تماشاخانه شبکه اشیا کلان داده

اشنایدر الکتریک پیشگام در ایجاد موج جدیدی از نوآوری ها در صنعت مرکز داده

نو آوری های جدید در اشنایدر الکتریک
نو آوری های جدید در اشنایدر الکتریک

در اجلاس نوآوری ها 2016 در پاریس، آقای کوین براون (Kevin Brawn) مدیر بخش مرکزداده شرکت اشنایدر الکتریک به ایراد سخنرانی پرداخت که خلاصه ای از آن در زیر آمده است.

در اشنایدر الکتریک فلسفه نوآوری بر اصول مشخصی استوار است:

  • مرکز داده می بایست در استفاده از انرژی کارا و پربازده باشد.
  • مرکز داده می بایست برای استفاده، آسان باشد.
  • مرکز داده می بایست از عوامل موفقیت مشتری هایمان باشد.

ما در اشنایدر الکتریک تنها به دلیل نوآوری، نوآوری نمی کنیم. نوآوری های ما ناشی از اشتیاقمان برای حل مشکلاتی است که در مقابل مشتریان شرکت وجود دارد.

موج بعدی پیشرفت در مراکز داده، حاصل نیاز گسترده مشتریمان در استفاده از فناوری هایی می باشد که در تعامل سازنده با محیط ذاتا پیچیده اطراف خود است. آنچه مشخص است اشتهای مشتریان نامحدود و منابع محدود می باشد. تعهد اخلاقی اشنایدر این است که به مانند یک رهبر بر روی این شکاف پلی ایجاد کند. زیرا که اشنایدر الکتریک یکی از معدود شرکتهای جهانی برای انجام چنین ماموریتهایی می باشد.

اعتقاد ما بر این است که بزرگترین فرصت برای صنعت که می بایست از آن استفاده کند، بهره برداری از میزان عظیم اطلاعات تولید شده بوسیله اینترنت اشیا (IoT) و تجزیه تحلیل های کلان داده (Big Data) است. این دو کاتالیزور موج جدید نوآوری ها می باشند. با معرفی تکنولوژی جدید در سال بعد توسط اشنایدر، ما از تولیدکننده و یا اپراتور مرکز داده گذر خواهیم کرد. در رویکرد جدید، ما خواهیم توانست با تلفیق میلیون ها داده تولید شده در دقیقه از مرکز داده های مختلف و با استفاده از ابزارهای داده کاوی پیشرفته روندهای بهینه و تازه ای ارائه دهیم. ما به این وسیله زیست بوم خود را قابل پیش بینی تر، کاراتر و ساده تر خواهیم نمود.

بر مبنای آنچه بیان شد می توان آینده ای متصور شد که در آن ماشینها واقعا در هرلحظه مشغول به یادگیری باشند، البته ماشین ها تنها به یک مرکز داده ی خاص ، مستقر در یک مکان خاص و با یک مشتری و یا یک صاحب خاص متصل نیستند بلکه با کل اکوسیستم مرکز داده ها متصل می باشند. این باعث می شود تنها یک کمپانی سودمند نشود بلکه تمام کمپانی های متصل به این اکوسیستم بهره ببرند.

ماموریت ما ایجاد یک اکوسیستم مراکز داده با سه ویژگی سادگی، پیش بینی پذیری و کارایی می باشد و این امر بدون همکاری گسترده بین تمامی شرکت های فعال در زمینه IT میسر نمیگردد. برای به واقعیت تبدیل کردن این طرح، اشنایدر الکتریک دارای تجریه کافی در این زمینه، مشتریان خواهان این امکانات، فناوری های لازم و از همه مهمتر تیم کارآزموده می باشد. بنده شما را به همراهی با اشنایدر الکتریک در این مسیر هیجان انگیز درطول چند سال آینده دعوت می کند.

درج دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *